Yang Menjadi Misteri


Kecelaruan Jiwa Yang Kacau Bilau

akusimisteri.blogspot.com memang satu blog tidak kurang juga menariknya. Kalau korang baca mesti korang nk tau sape blogger nya... dia seorang yang dikatakan misteri sesuai dengan nama blognya...aku dah buat satu kajian dari kawan aku juga... beliau hanya round-round kat blog aku, n secara tak sengaja beliau ternampak akusimisteri sebagai followers aku... beliau menekan link dan round-round plak di blog akusimisteri... baca punya baca, beliau begitu berminat untuk mengetahui akusimisteri dengan lebih lanjut tentang kehidupannya yang misteri itu.(misteri ke?)
So aku mengajak korang untuk round-round lah di blog "akusimisteri.blogspot.com" dan sekaligus simisteri boleh menambahkan kenalan. Rungkaikan apa yang misteri itu.
Penglipurlara: "Tiada yang misteri selain Misteri Nusantara"

1 Pot Pet:

AkuSiMisteri said...

hoh...promosi...bagus2...tengs..haha