Something Wrong La Amy...

Kalau salah sorang nak beli kasut, 3orang lagi mesti nak beli kasut (walaupun selipar kat pasar malam), kalau salah sorang nk beli baju, 3orang lagi mesti nak beli baju (nak baju yang sama jugak). Kalau salah sorang nak gunting rambut, 3orang lagi mesti nak gunting gak (fesyen yang sama). Kalau salah sorang nak g dating, tau pulak 3 orang ni tak nak kacau daun (duduk diam2 kat bilik). "NO RAHSIA-RAHSIA" adalah trademark kami... so tak ada rahsia yang boleh dirahsiakan antara kami, cuma sedikit personal kita yang tidak perlu untuk beritahu (privasi).


But..... Cik Amy kita ni, menjak 2 hari yang lepas lain dari yang lain la... kurang bercakap, tak ada gurau senda seperti selalu, tak nak tengok wayang sama2, nak ajak kuar pun, tu pun kena paksa...kurang senyuman diwajah Cik Amy (senyum paksa je tu amy).Kenapa ek Cik Amy? Kalau kami bertiga ada buat salah atau menyinggung perasaan Cik Amy, Cik Selatan mewakili Cik Mimi n Cik Lia memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kuku jari kaki. Kalau Cik Amy ada masalah, bagitau lah kami, cuba luahkan apa yang tersirat dan tersurat dalam hati Cik Amy... kalau salah sorang tak ada, macam "something wrong lah".

So kepada Cik Amy... kalau baca post ni, kami berharap Cik Amy luahkan apa yang terbeban dibenak di Cik Amy. Wajah Cik Amy kini menjadi seribu pertanyaan yang masih tak dapat dirungkaikan.
Penglipurlara: Cik Selatan nak nyanyikan lagu sahabat dari Peterpan untuk Cik Amy

0 Pot Pet: