Dua Puluh Tiga Tahun



Ari ini aku genap 23 tahun. Merupakan hari ulang tahun kelahiran bagi diriku yang bergelar muslimah. Wahh makin dewasa n matang aku ya... Aku bersyukur kepada Mu kerana memberi kesempatan untuk bernafas dibumi mu sehingga hari ini. Aku berterima kasih kepada kedua ibubapaku yang tidak putus berdoa atas kesejahteraan dan kejayaan ku. Mereka adalah segalanya. Tanpa mereka, aku tidak akan berada disini. Aku sayang mereka. Big bro aku yang berada di miri, sarawak juga tak lupa mengucapkan selamat ulang tahun kepada adik kesayanganmu ini... adik-adik ku (ayen, ayet, eidY) terima kasih. Tak lupa jugak sahabat-sahabat aku, inginku sebut nama mereka mimi, lia, amy, mira, ekin n najmi thank a lotz because korang la yang sentiasa berada disamping ku ketika aku menyambut ulangtahun tanpa family disisi. thanks sekali lagi atas kek, air pepsi, strawberry n buat suprise for me tepat jam 12.15 pagi n pada my roomate thanks untuk kad yang cantik itu.
Ini lah mesg yang aku terima dari kedua ibubapa ku n adik2 pada 07:21 pagi:
"Aslmkm. Happy Birthday... mak abah dan semua mengucapkan selamat hari jadi, semoga lebih sehat dan lebih brjaya. selamat exam....."


Penglipurlara: Tahun depan masuk 24 tahun, bila nak kawin ni...

1 Pot Pet:

mamilGT3 said...

Wah... happy belated birthday.. sowy x tau..