First paper...

Sebaik melangkah masuk ke bilik D2-110, pertama sekali yang aku cari adalah laptop kesayanganku... ohhh ada dibawah katil ku...sorry honey tak sepatutnya aku letak dibawah...malam tadi aku tak larat sangat kerana seharian n semalaman aku berjaga untuk menelaah subjek OB (Organization Behavior). Alhamdulillah, sudah selamat aku menjawab first paper. Berdebar-debar gak lah pagi tadi masa nak masuk dewan (Dewan Gemilang). Mata aku berkeliaran mencari meja bernombor 598. Gembira hati aku bila lihat soalan yang aku jangka memang betul2 kuar. wahhh tanpa segan silu aku menjawab soalan dengan bangganya. hahhahaha... Setelah 100 soalan aku jawab, aku semak beberapa kali dan stelah berpuashati aku terus keluar. wah setengah jam awal aku kuar...

Penglipurlara: Jangan lupa berdoa kepada-Nya... dia yang memberi kesenangan dalam menjawab exam

0 Pot Pet: