Cukup sudah

Dari celik mata (7.15pg) hingga aku rasa ngantuk semula (1.03 pm), 3 post aku dah sent... tapi keje2 aku yang lain2 still terbengkalai... gara2 kamu (blog). Baju2 aku tak berbilas lagi kat toilet, katil ku yang tak berkemas... selimut tak lipat, bantal satu dibahagian kepala katil lagi satu kat kaki katil. korang pk lah macamana keadaannya, wawawawa. Garfiel (yang aku peluk ketika tido)yang berada dibawah katil, langsir n tingkap pun aku tak buka la, lampu bilik still on lagi walaupun matahari dah terpacak (saje membazirkan elektrik), aku bayarlah nak duduk kolej ni. So aku rasa cukup untuk hari ini. Adios amigos....
Fahami lah kata-kata ini dan renung-renungkan bersama...

  • Tiada manusia yang berjaya dalam usaha yang dilakukannya dan kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan kekalkan usaha hingga ke akhir hayat.
Penglipurlara: Tak suka bilik bersepah-sepah

0 Pot Pet: