Tambah Power ke?

Makin lama aku duk depan lappy ni.. aku rasa sesuatu yang berbeza dari sebelum ni..Penglihatan aku makin teruk.. patut lah 2 3 hari ni aku rasa pedih jerk mata ni... kenapa yerk? seawalnya aku tidak berkaca mata... 3 tahun yang lepas aku mula silau2 sikit lah.. tu pun time dalam kelas je aku pakai... setahun yang lepas juga sakit kepala sering terjadi.. bila cek punya cek ingat kan migrain tapi doc kata power aku dah bertambah.. adoi tambah power lagi... bukan power rangers ek... heheheh... kedegilan sentiasa membelenggu diri yang sememang nya degil... doc kata bila mengadap laptop pastikan memakai alat keselamatan (cermin mata) wakakaka supaya ia dapat dikawal.. tapi sejak kebelakangn ni penglihatan ku makin merungsingkan walaupun sudah berkata mata bila di kelas dan mengadap laptop. Bila aku berkata mata, penglihatan ku tak seperti selalu... tulisan mulai mengembang dan berdouble... waduhhh teruk ni... ari isnin nak g cek lah mata...