Jari + Otak Letih

15 september 2009
6.11 pm
huhuh jam pun dah kul 6.12 pm sedar tak sedar.. banyak gak aku post... konon2 malas.. tu lah kalau dah post satu mesti idea datang mencurah2 macam air jambu batu asam boi kat bazar PKNS... ada kaitan ke? ehhh knp tetiba aku teringat air ni.. sungguh dahaga rasanya. tu lah lain kali jgn bagi aku post. kalau dah post mesti merepek je aku ni lebih.. heheheh... ehmm rasanya cukup lah entry aku untuk ari ni... merepek jerk lebih. jari dan otak pun makin loss, rasanya waktu ni sesuai untuk aku akhiri entry yang entah apa2 ni. emmm ari ni tak berbuka di masjid.. esok aku ada exam mid term subjek statistik, nak kuar rasa sungguh malas. member aku cik lia katanya dia sungguh takut ngn exam yang bakal kami tempuh esok hari. emm terpaksa lah aku g beli makanan berbuka sesorang kat cafe.. nasib baik rumate aku ada ari ni... boleh berbuka sesama kan rumate.. ehmmm paling membosankan malam ni ada meeting plak.. nak tak nak terpaksa pergi... aku beransur dulu lah.. kalau lambat, makanan kat cafe habis plak, kedai setia murni dah tutup.mesti ramai yang beli kat kedai makcik hujung...


0 Pot Pet: