Cinderella + Permaj + McD + Farm Ville

15 september 2009
11.57 pm
Jam menandakan 11.30 mlm, lagi setenggah jam pasti cinderella akan pulang dan akan bertukar pakaiannya menjadi sediakala buruk, dan kasut cinderella akan tertanggal dipertengahan jalan ketika cinderella berlari2 ke kenderaannya untuk pulang. Begitulah antara cerita yang aku baca ketika aku masih kecil. Begitu juga aku, setibanya aku sampai dikolej zaba, aku terus memarking kan motor ditempat kebiasaannya aku parking . Aku lihat jam di pergelangan tangan yang berjenama QnQ menandakan tepat 11.30 mlm. Kemanakah aku pergi? Sebenarnya aku balik dari meeting PERMAJ yang merupakan meeting pertama untuk program seterusnya dibawah seketeriat sukan dan rekreasi, dimana ketua pengarah dipegang oleh Muhammad Hadi Zabidi Bin Rosli. Yang akan dijalankan pada 16 hingga 18 Oktober 2009. Program tersebut adalan Program Rekreasi Ekstrem di Jeram Besu, Raub, Pahang. Kali ini aku memegang seketeriat publisiti dan partner aku Ahmad Fahmi, tugas aku adalah untuk menarik juniour menyertai program ini dan menyediakan banner dan poster juga.Peserta dari universiti UM dan USM juga di pelawa. Segala perancangan dan cadangan diusulkan kepada ketua pengarah...Meeting tamat jam 11.15mlm. Tiba2 keadaan bertukar menjadi senyap dan lampu dimatikan... what happen? lagu bufday dinyayikan dan datanglah seorang exco datang membawa kek. Ohhh rupanya, bufday mubin, sue dan hafiz rais... Happy bufday untuk korang... semoga panjang umur dan berjaya dalam bidang yang diceburi. telur dan tepung menjadi gurauan mereka semua, aku tak masuk port. dok jauh2...
12.15 mlm
ketika ini aku sudah berada dibilik. ehmm balik je bilik, aku terus capai laptop aku rasa nak tambah post kat my blog. cuma aku nak cerita perjalanan selepas dan akan datang... selepas dah cerita.. so next step aku nak bergerak ke McD... buat apa? ehmm study lah.. saje nak amik mood study kat McD. Pada awalnya aku dan lia nak stay up kat bilik aku jerk untuk prepare exam esok hari, but ada sorang mamat ni nak join plak kitaorg tak kan nak ajak kat bilik aku kot.. agak2 lah.. hahhaha... mamat tu namanya aisam... dia sudah dikecewakan ngn kawan baik nya sendiri, tu yang dia nak join kitaorg study. So hang terpaksa lah angkut kami ke McD. Kejap lagi aku nak gerak.. aku dah janji ngn diaorg nak gerak kul 12.30 pagi... hah lagi satu, time aku capai laptop dan tekan button on aku terus masuk laman web facebook.. wahhh sekarang aku dah bertani lah kat farm ville. seronok gak layan... tadi pun lembu yang aku ternak tu pun dah bising2. suruh collect susu lah tu... hahahahh. ok lah nak beransur dan aku nak siap2 apa yang patut... doakan aku berjaya dalam exam esok.. kalau sempat lepas exam esok, aku post entry yang seterusnya... assalamulaikum... salam ukhuwah...

0 Pot Pet: