SaKiT pEruT

06 Oktober 2009

2.41 am



dah pagi dah...

aku masih terkebil2 kat depan laptop siapkan asgmnt biz comm

tambah ngn perut aku tengah sakit...

aku sebenarnya dari pagi tadi sakit perut..

kenapa sampai sekarang tak bek2 lagi...

tak boleh lupa lah, pagi tadi bangun tido jerk perut aku rasa krem...

sakit sangt...

nak jalan pun tak boleh...

aku melangkah ke toilet dengan perlahan2.

nak kata malam tadi aku tak makan, aku mkan sebelum tido lagi.

2 3 kali trip lah jugak aku masuk kuar toilet, tapi tak ada apa2 kesan untuk pulih pun...

sungguh letih badan...

pastu dah ok...masuk tengahari aku makan kat bilik sue sebab siapkan asgmnt..

dah makan pun, sakit mula datng semula, ishhh apa salah ke aku mkan ni...

walaupun sakit, aku tahan jerk, tapi masa tu sakit perut aku tu kat tempat lain plak...

kul 4 kelas seperti biasa... kul 7 ptg sampai bilik semula...

rasa perut macam kosong sangt,

macam aku tak makn 3 hari, siap bunyi keroncng lagi...

sampai je terus g cafe, ingat nak p beli makanan siap2,

but ramai sangt kat cafe.. malas tunggu.

aku terus balik bilik... malam2 sikit lah turun cafe.

sebelum magrib lagi, sakit perut muncul lagi dengan tiba2

dan berselingan ngn bunyi keroncong.

3 kali aku sakit perut, 3 tempat yang berbeza. aku pun pelik dan heran...

lepas isyak, aku turun ngn rumate g cafe...

sebelum tu memang dah sakit, pas makan pun tambah lagi sakit...

tak makan sakit, makan lagi lah tambah sakit...

lepas makan aku terus balik bilik, rasanya kalau dapat katil, rasa lega sangt.

dah tak tahan ni...

sampai bilik, aku terus baring then aku terus terlelap.

kul 1.3 am aku tersedar.

sakit sudah berkurangan walaupun masih

berbaki lagi sisa2 sakit perut ku yang teramat tadi.

bukan sekali 2 aku alami,

tapi boleh dikataakan 4 5 6 kali...

huhuhuhu

0 Pot Pet: