aDiK Ku ZaHId







07 Oktober 2009
7.18 am

Seramai 475,182 calon Penilaian Menengah Rendah (PMR) yang akan menduduki peperiksaan itu di seluruh negara mulai hari ini. Untuk tahun ni, seorang ahli keluarga cik selatan iaitu adik kandung cik selatan akan menduduki peperiksaan tersebut. Namanya Mohamad Zahid Bin Anis, aku lebih senang memanggilnya dengan nama manjanya, hehehhe (ayet). Dia ni memang bercita2 tinggi mengalahkan kakaknya. Ketinggian pun dah melebihi kakaknya. Dia ni lebih kurang anak emas mak abah lah kot, aku pun boleh naik jeles. Semalam aku dah call ayet, tanyakan perkembangan dan persiapan untuk nya menghadapi peperiksaan esok hari. Alhamdulillah, semua nya dah sedia. Pagi tadi kul 6.15 am ni, aku dpat mesg dari abah, katanya.

abah : Ari ni ayet peksa, ucapkanlah kat dia apa2, kata2 perangsang. Dah bangun ke belum?



Alamak....aku masih merasai empuk nya tilam ni, rasa macam nak sambung tido jerk, bila aku bangun dan duduk, maksudnya aku dah bangun lah kan.. hehehhe.. baru aku reply mesg abah.


aku : dah bangun dah! ok, nanti GG anta mesg kat ayet.

Untuk adik cik selatan... selamat menjawab peperiksaan dengan tenang, kakak doakan ayet berjaya dalam peperiksaan dan dapat apa yang diingin dicapai.

0 Pot Pet: