HanYa TeN MinuTe

Benti study jap lah...
Nak post entry kat sini...
Pasai apa?

Haaa... nak citer lah ni...
Hanya 10 minit pencarian saya...
dalam tempoh tu mmg 
celaru + serabut + kelam kabut + dan sewaktu dengan nya....
tak leh nak pk apa dah...
ketar jugak lah kaki ni...
huhuhu sedihnya....

11.50pm

Tak perasan bila hilang...
Tengah study.. tetiba saya rasa ada sesuatu macam kurang kat diri saya...
ahhh... tiba2 raba kat leher...
rupanya rantai pemberian arwah mak saya hilang...
tak perasan bila hilang...

mula2 muka cool lagi.. 
try tengok bawah  tak ada..
try tengok kat katil tak ada...
semua tempat kat bilik ni tak ada...
biasalah bila perasaan tengah kecamuk...
dah tak dapat nk pk...
cari macam tak cari jerk...
muka leh senyum lagi cakap ngn rumate...

bila pergi toilet...
huwwaaaaa tak ada jugak.... 
cari kat area paras...
tak ada jugak...

kat mana nie....
dalam otak ni dah pk mesti dah hilang....
tak akan jumpa lagi...
Saya pk... mesti orang yang jumpa tu dah pegi kedai pajak gadai...
hahahahhah.....

saya call kawan saya...
huhuhu bagitau rantai saya hilang...
kawan saya pesan suh cari pelan2...
jangan cari dengan perasaan....
sambil tu "selawat"....
Insyallah, mesti jumpa....

ok saya try cari kat bilik...
satu persatu...
kibas satu persatu baju kotor kat bakul baju tu...

lepas 10 minit .....
dengan pesan yang dia beri...
alhamdulillah jumpa juga...

huhhhh kenapa saya tak terpk nak buat macm apa yang kawan saya kata?
itu lah manusia... lupa pada dia yang ESA...

wahhh happy nyer... bila dah jumpa rantai tu balik...
kawan saya pesan... simpan dan pakai untuk majlis jerk...
mungkin kejadian ni.. bagi saya satu petanda untuk saya  sedar...
huhuh baik lah... saya simpan sekarang....



0 Pot Pet: